onsdag 15 januari 2014

Pausen över


Oj vad jag är frånvarande här på min blogg!  Egentligen är allt som vanligt..det har bara inte blivit att blogga.
Men nu känns det som om pausen är över :)

Så är vi nu en bit in i januari och man känner redan att vi börjat gå mot ljusare tider. Härligt! Och ordentligt kallt har  vi  nu, men det är ju som det ska här uppe den här tiden på året. Det har varit hemskt med allt regn och plusgrader!
Det har varit slitigt sista månaderna..men jag har jobbat på, har inte en enda sjukdag sedan jag började jobba efter diskbråcket och det är snart två år sedan. Det är bra !. Det visar ju att jag trivs fantastiskt bra med nattjobbet och att jag oxå är väldigt lyckligt lottad som får vara frisk. Och stora barn har vi så vård av barn är ju heller aldrig aktuellt numer.
Jag har varit ute med hundarna nästan varje dag i skogen, fått sluta ut det då väglaget varit alldeles för dåligt,   ishalka. Och vi mår ganska gott i soffan mellanvarven, som synes :)

Jag har gjort en långnatt i natt , sovit bra!  Så jag känner mig pigg och har energi..bra det för jag har en del jag tänkt göra.. Få se då vad som blir gjort av det :)
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar