måndag 27 januari 2014

Hemma

Så är jag hemma igen efter några trevliga dagar tillsammans med mina goa vänner.
Idag så hann vi med shopping innan Ulli skjutsade oss till Arlanda. Jag köpte mig ett linne och en topp. Och vårkänslor som jag fått sista dagarna så köpte jag  nya gardiner och dukar  :). Blir nog fint när det blir dags att sätta upp dom..men det får bli närmare påsk.
Flygresan gick bra ..en halvtimme försenat p.g.a nåt tekniskt fel.  Men oj vad det  är skönt när man väl kommer ner på marken igen :)
Väl hemma så möttes jag av tre superglada hundar :)  Inte bara jag som saknat dom :) Men något understimulerade och även i löpen gör dom lite orolig ..så när jag packat upp tog jag med dom ut på en promenad, rövelrundan i raskt tempo.  Välbehövligt! Men nu så ligger dom här omkring mig så lugna och belåtna :)

Nu se tv en liten stund.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar