tisdag 18 februari 2014

Kurs

Mina fina . Systrarna  mår ganska så väl där de ligger 
i snön och tuggar ben .

Jag har ganska hektiska dagar nu under OS. Det gäller att planera så jag hinner göra det jag måste mellan det jag jag vill se av OS :)
I morse steg jag upp halv sju, damernas storslalom stod på programmet och det ville jag ju absolut inte missa. Tyvärr så blev det ingen medalj för nån av våra duktiga skidtjejer. I morgon bitti så är det herrarnas storslalom och det måste jag ju oxå se.:)
Svendsen spurtade hem guldet till Norge i skidskytte så OS dagen har varit helt okej ändå :):)

I eftermiddag så har jag varit på kurs, Äldre och läkemedel. Det var riktigt intressant och framförallt lagom länge. Drygt två timmar..alldeles nog länge att sitta still. 
Blev inte skogen idag för hundarna , men en lång koppelpromenad runt byn så jag har tre riktig belåtna vovvar här bredvid mig. Kanaya var då så seg , två meter bakom gick hon och såg bara så slö ut. Det är typiskt henne efter löp. "Konstig" blir hon, ja tur det inte är någon utställning för henne närmaste veckorna !
Nu se lite tv innan det är dags att lägga sig under täcket.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar