måndag 28 september 2015

Inte som planerat

Tanken var ju att jag och Liva den här helgen som var skulle åka ner till Umeå. Jag hade anmält till två jaktprov och det var klart att vi skulle bo hos Anna. Men tyvärr strulade allt till sig så jag var tvungen stryka oss. För det första hade jag jobbar helg men det fanns inte på kartan att jag skulle få semester, fanns inga vikarier.. Jag bytte med Gunvor men det blev inte riktigt bra , och när Kanaya blev sjuk så då struntade jag i allt. Orkade inte åka ner. Men skulle varit så kul att få starta Liva då hon nu kommit ur skendräktigheten och inte är alltför prillig i huvudet :). Mycket mycket tråkigt att det är svårt få semester idag med kortare varsel och ännu tråkigare att det mesta bara blir sämre och sämre...
Men men ..Det har ändå varit en fin helg. Nätterna har gått fort , mycket mycket har det varit  ...men med fina kollegor och gott samarbete så har det ändå gått bra..
Och lördag eftermiddag så blev det en fin tränings stund med en hel del tjo och tjim tillsammans med Liva. Vilken härlig energi hon har nu! Äntligen äntligen är löp och skendräktighet över. Och dessutom är det höst vilket innebär Liva temperaturer ute :)
Vi var vid Harrträsk. Faktiskt vid badplatsen. Aja baja Veronica :)
Men det var då ingen som kom farande och skällde ut mig. :)
Söndag eftermiddag så var jag på ssrks medlems möte. Vi höll till vi Kalberg i Öjebyn. 
Efter mötet fick vi  lite information om WT test. Och även prova på ett par stationer. Intressant och kul.
Blev mycket passivitets träning för Liva. Jätte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar