tisdag 19 februari 2013

Sjuk

Det blev lite tyst från mitt håll ett tag..men här är jag nu :)
Efter fyra nätters jobb så gick jag då av fredag morgon, och då , då blev jag sjuk. Varit liggandes hela helgen, inte alls pigg, ja det var ett tag sedan jag var så sjuk. Men det blev ju inte så långvarigt, lite sliten är jag än men det har blivit lite sömn och mat sista dagarna så det är inte konstigt. Men nu när matlusten är tillbaka så är jag nog snart mig själv igen .
Jag har då jobbat natten till idag och det har då gått bra. En ny sjuksköterska har börjat jobba hos oss och i natt jobbade vi tillsammans. Känner henne lite sen förut , en jättegullig kvinna ,jämnålder med mig( Kul!) . Jag har så fina arbetskamrater, dom är guld värd!

Idag har så äntligen hundarna (och jag)fått sig en skogspromenad. Jättehärligt  och vi var ute drygt en timme.
Nu ska jag varva ner med att se lite fotboll , sen hoppas jag nu att jag får sova riktigt bra inatt..Tankarna snurrar på  nu..

Mina tankar är  hela tiden hos mina vänner som har det så ledsamt nu. Vet inte vad ord man ska säga, men känner så med dom, och försöker verkligen visa det.

Livet , mycket sorg, mycket kamp. Inte alltid lätt..

1 kommentar: