torsdag 28 februari 2013

Råberget

Sov lite längre på morgonen igen så jag kom mig inte alls ut :). Men efter att sett  vm staffetten och skidskytten så packade jag in hundarna i bilen och drog till stan. Jag var tvungen in på Djurmagasinet och inhandla schampo och balsam till Liva. köpte även en ny borste, hundgodis och en pip leksak.  Som ni förstår så vankas utställning snart. Och Liva har jag anmält..kunde bara inte låta bli :). Men det är många fler än mig som är sugen på utställning..Typ bara 50 st flattar anmälda! Oxå så lilla Liva  :) Men kul ska det bli, riktigt längtar att komma igång med utställningssäsongen. Det är mycket möjligt det även blir någon inoffare senare i mars.
På väg hem från stan körde jag in på riks 13, parkerade bilen där skoterleden går upp mot Råberget. Gick upp till grillplatsen och tillbaka.Vi var ute i nästan en timme , i regn! Mindre trevligt ,men det gick det med ,hundarna bekom det då inte alls.

Har badat Liva ikväll, brukar oftast göra det kvällen innan men nu kändes det mer rätt att göra det två dagar före. Hon har ganska bra päls nu och mager är hon inte så hon behöver inte se så "uppburrad"ut. Hon har haft silkestäcket på sig så nu är hon så blank och fin och luktar så gott!

Ha det så bra 
Sov så gott
och 
dröm sött


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar