fredag 1 mars 2013

Ispromenad


Började dagen med ta Kanaya och Liva med mig i bilen och åkte in till stan. Jag har aldrig gått runt isbanan där vid Norrstrand och tänkte att nu idag skulle jag göra det . Det blev en lugn koppelpromenad , vi var ute drygt en timme i det fina vinter vädret.  Visst var det fint att gå där ,, trevligt att se och heja på lite folk, men jag föredrar mina skogspromenader efter skoter lederna :) Och det gör nog hundarna med för då får dom springa lös. Mycket roligare det !
Eftermiddagen har jag sett skidor och det blev silver(igen) till herrarna i staffetten. Efter ..ja ,såklart Norge :)
Ikväll har jag och några till från styrelsen varit i Öjebyn på grans och ställt i ordning inför morgondagens utställning. Det mesta är gjort , men vi ska ändå träffas tidigt i morgonbitti för att färdigställa det sista.  Jag har ordnat så att Liva får komma senare, annars hade jag varit tvungen att själv hämta henne. Det skulle inte vara lyckat att ha henne i bilen från sju på morgonen till efter tolv då det börjar vara vår tur i ringen !

Vad tror jag då om morgondagen...Som vanligt så har jag inga stora förhoppningar, det är ju sådan konkurrens!! Men det skulle vara så kul om hon skulle få excellent. Synd nog så har Liva nu efter löpen gått in i den här loja fasen. Hon t.o.m var uti att bädda ikväll. Nä, det gnistrar inte alls om henne som det brukar. Perfekt timat, NOT!! Men det är bara hoppas att den nya pipleksaken gör underverk i morgon :):)
Nu en dusch sen 
godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar