lördag 16 mars 2013

Kraftlinje/Mora rundan.

Inte bara Liva som älskar vinter och snö.Här är det Kanaya
som njuter.

Idag har jag hittat oss en ny fin runda att gå. Eller ny och ny..Har gått större delar av den turen ofta , men fann nu en väg  så jag kunde gå en runda, inte behöva vända och gå samma väg tillbaka. Det blev en runda på en timme och 20 minuter. Och ni ser vad jag döpt rundan till :)

Igår hade jag och Kanaya en trevlig stund. Då var vi ute på promenad med småvargarna. Min jobbarkompis och hennes havaniser.(Annas kennel heter Småvargarna) Kanaya är så underbar att ha med sig sådana där gånger. Jag behöver aldrig tänka på att hon ska bråka med andra hundar, eller springa omkull ,busa för våldsamt. Hon visar på ett bra sätt att hon helst vill vara ifred., hon är inte alls intresserad av leka. Jag kan nästan tycka hon är lite tråkig :). Men som sagt väldigt lättsam är hon ju att ha med kring andra hundar. Stora som små , Tikar som hanar.
Ikväll är jag bortbjuden. Jättetrevligt!
Fortsatt trevlig lördag kväll önskar jag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar