måndag 11 mars 2013

Mora och jaktkojan.

Har nu jobbat fyra nätter och går mot en fin vecka. Jobbar bara torsdagnatt. Och som det ser ut så lovas det fint vinterväder närmsta dagarna så då blir det att försöka vara ute så mycket som möjligt.
Dagens promenad blev Mora svängen. Parkerade vid Tullnäsvägen och gick upp till jaktkojan så det blev en ordentlig promenad. Nästan två timmar, härligt!
Efter middagen har jag plockat lite här hemma och skurat toaletterna. Sov bara tre timmar idag så det har gällt att hålla igång , inte sätta sig i soffan för då hade jag alldeles säkert somnat . Inte bra det när det är dags att  vrida tillbaka dygnet. Men nu kan jag jag börja tänka på gå och lägga mig, äntligen! Har känt mig lite "off" idag :).

Ska lösa lite korsord först och sen hoppas jag på en god och lång nattsömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar