måndag 18 mars 2013

Fina dagar

Lördag kväll var trevlig. Surr och snacks med bästa Helena. Och vips var klockan ett  :) ibland har jag inte hov om att gå hem :)
Igår hade jag och mamsen planerat en lång promenad till Lill Brännträsk, men då vädret inte var det bästa(solen lös med sin frånvaro) så bestämde vi oss att gå den turen en annan dag. Men en promenad blev det såklart, och vi var ute över en timme. Igår kväll tog jag Maya med på en koppelpromenad runt byn. Som jag kanske sagt tidigare så kan inte Maya följa med när när jag promenerar med mamma. Om jag säger som så...Maya och Ixie tycker liksom inte om varandra..Där slår det gnistor, minst sagt!

Dagen här blev inte alls som jag tänkt, men mycket trevlig ändå. Var just på väg ut med hundarna när min kompis Eva ringde. Hon var hemma med lille Isak så hon undrade om jag inte ville komma och hälsa på. Och såklart ville jag det. Det blev av med understället , in i duschen och sen har dagen spenderats i Älvsbyn. Jag var inte hemma förrän närmare åtta ikväll, för är jag i Älvsbyn så måste jag ju få träffa dottern. Vi åt middag på restaurang , en fin stund hade vi tillsammans :).

Imorgon blir det stan med mor.
Ha det så gott.

1 kommentar:

  1. Kul att du kunde komma i lördags, det var så trevligt att sitta och surra och inte behöva bry sig om klockan! :-)
    Kram/ Helena

    SvaraRadera