onsdag 13 mars 2013

Upp mot Jaktberget

 Idag åkte jag till Sjulsmark ,parkerade hos brorsan och gick därifrån
leden upp mot Jaktberget. Härlig promenad i ,även idag, ett vackert vinterväder.

 När jag kom tillbaka blev det kaffe med bror och svägerskan. En mysig stund 
i solen. Åh, vad jag älskar vårvintern. Säger som mamma. Detta är livet!

En fin eftermiddag har det varit. Och som pricken...så blev jag även bjuden på köttsoppa till middag . Och det var jättegott!
Efter att varit borta och ute hela eftermiddagen så har jag väldigt trötta och belåtna hundar ikväll. Liva har legat och sovit så gossigt tungt på min arm i tv soffan. Vi ryms så perfekt bredvid varandra i soffan, så tur att hon är en liten flattjej :) Och att jag håller min storlek :)

Kram till er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar