onsdag 6 mars 2013

Längs Riks13

Ikväll har vi haft nattträff, det är så trevligt att träffa alla mina fina arbetskamrater samtidigt. Det var mest lite info från chefen ,annars hade vi inte så mycket som behövde diskuteras. Det knallar bara som på nu på natten, det funkar så bra! Imorgon ska jag ,efter som det känns, lååång ledighet iväg och jobba. Och det känns bara kul! Ingen dum känsla det, att få längta till jobbet..

Som vanligt har det blivit en skogspromenad idag med, men det var inget roligt väder på förmiddagen, men då det klarnade upp och slutade snöa där kring två då var jag snabbt iväg. Jag gick efter riks13  idag, det var tung gått ! Inte plogat efter sista snöandet ,bara skoterspår..Men en timme kämpade jag på, vilket faktiskt känns i ryggslutet ikväll. Men förhoppningsvis är det mest träningsvärk . Har ju det som mål nu..minst en timme ska vi vara ute, . Då tycker jag både jag och hundarna fått bra med motion. Närmare våren  då det är ljust längre brukar jag försöka lägga på en halvtimme till.

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa Apportören som kom igår. Mycket intressant läsning den här gången, stod mycket om både jaktträning och utställningsträning. Det som jag brinner mest för :).
Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar