söndag 3 mars 2013

SSRK utställning

Mkt god typ,välskuret huvud o vänligt uttryck, avfallande kors
Ngt öppna vinklar fram, gott vinklad bak,god kropp,
önskas mer drive från sidan, flott päls
EXCELLENT
(Tyvärr lyckades jag inte få Liva att stå så fint just när vi blev fotade,innan vi gick in i ringen. Sen tog batteriet slut :(. Men det nedre blev inte så dumt ändå )
Jättefin kritik, men som alltid så är det hennes rörelser som får ris. Och det är bara hålla med..Liva har inte de bästa rörelserna, jo ibland , när hon vill :):). Men inte i ringen då är det lite trippigt bak och "vispigt" fram.
Sen har hon ett sluttande kors, det är faktiskt det enda jag tycker är mindre fint på henne. Annars tycker jag hon ser riktigt snygg ut när hon står uppställd, även bland alla andra snygga flattar där i ringen:). Men hon är liten om man jämför med dom allra flesta tikarna, och riktigt ,riktigt liten om man jämför med en del ..
Flott päls, det var kul att få höra. Men hon är fin nu!
Riktigt glad och pigg var hon i ringen. Men hon fick oxå vara i bilen och ha tråkigt in i det sista. Sen så är det ju inte så varmt i ridhus den här årstiden och det passar damen utmärkt.
Så glad att Liva fick excellent, jag vet inte om hon har de kvaliteérna att få så mycket bättre, eller om jag har de kvaliteérna ..
Ha det gott.

Idag var vi bättre än norrmännen i VM!!
VM GULD
JOHAN OLSSON, vilken kille!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar