fredag 19 juli 2013

Baloo




Igår kväll var jag och hälsade på Baloo. 28 år är han nu och han ser så pigg och välmåeende ut fortfarande.  Det är så underbart att träffa honom, samtidigt lite jobbigt..Så många känslor som väcks till liv.Tårarna rinner av både glädje, sorg och vemod, blandade känslor som sagt!  Denna häst har betytt så mycket för mig, och hade jag bara haft möjlighet att ha kvar honom skulle jag aldrig sålt honom. Men som det nu blev så har då  Baloo haft ett jättefint liv. Varit hos snälla människor som tyckt om honom , varit snälla och skött honom så bra. Och det känns ju såklart så bra, att han fick det bra fastän inte jag kunde ha honom hos mig. Goa, snälla Baloo!

Semestern är ju över och i veckan har jag jobbat tre nätter, det har varit så kul ! Fina nätter har det varit ,  mina gamla har fått må bra och då mår man ju bra själv.. Jag har nu ett toppenjobb och toppen arbetskamrater!
Hundarna har varit lite åtsidosatt, för det har varit annat att göra i veckan. Jag och Jenny hade en mysig eftermiddag/kväll på stan. Hon klippte sig och så blev det att shoppa lite kläder :)
Men idag blev det skogen, vi gick upp till Jaktberget  med mamma och Ixie. Så fin utsikt det är där uppe, tyvärr glömde jag kameran. Men nästa gång är den med.
Trevlig helg.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar