onsdag 24 juli 2013

Det blev så ändå..

Nu är jag oxå fast...som så många andra. Har idag varit och köpt mig en ny telefon, en sådan där en som man kan göra lite av varje med :). Och jag som inte skulle ha någon sådan ! Jenny har varit så snäll och hjälpt mig komma igång med den, visat lite finesser . Kommit igång med ett spel som mina arbetskamrater brukar spela med varandra, och det är kul . :) Så nöjd med mitt inköp, men en del av mig tycker ändå det är lite onödigt , mycket pengar för, som i mitt fall, en leksak. Borde egentligen behövt lägga pengarna på en ny kamera istället, men det får bli nästa köp. Skulle så gärna vilja ha en fin systemkamera i min ägo en dag..

Jag har jobbat natten till idag, bara en enkelnatt. Lyxigt! Och ännu mer lyxigt är att jag är ledig fredag. Det känns bra det, speciellt då det lovas soligt och varmt i veckan. Blir nog att följa med till Norrstrands poolen i morgon med en kompis och hennes barn. Det blir trevligt.
Ikväll fick jag och hundarna sällskap på vår prommis runt Sandla berg, av just Ulrica och hennes son Daniel. Trevligt med sällskap, klockarna var kring tio då vi kom oss iväg..Skönt att slippa gå ensammen i skogen så sent.


Nu ska jag strax lägga mig, och ikväll ska jag inte lösa korsord...Har ju en ny telefon jag måste lära mig nu :)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar