fredag 16 augusti 2013

Utställningsdags

Nu är bilen packad ,resväskan oxå. I  helgen blir det att åka till Överkalix, utställning såklart :). Det var så trevligt i fjol och jag sa redan då att hit ska jag igen. Jag åker med mamma, vi bor på samma hotell. Skillnad i år är att Ixie ska få följa med, det blir kul att få ha med goa söta gumman. Hon ska inte ställas ut, utan vi ser det som miljöträning. Blir intressant att se vad hon tycker om att vara i utställningsvärlden.
En till stor skillnad....Jag och Liva får gå i jaktklass!! Stolt matte! Det är ju ingen större skillnad annat än det oftast är mindre många i jaktklass mot öppen klass. Men i slutändan så tävlar man ju mot alla tikar så resultatet blir ju detsamma. Men det känns kul att visa att jag har inte bara en vacker hund utan en duktig hund som kan och får göra det rasen är gjord för och älskar!
Trevlig helg.
Det kommer jag ha.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar