fredag 30 augusti 2013

Råberget och veckan som gått

Ikväll efter middagen så blev det en promenad upp till Råberget. Med som sällskap, hundarna såklart och min fina vän Ulrica. En trevlig kväll, utevistelse,, motion ,fika och en massa surr :).

Ledig i helgen och har inga direkta planer, förhoppningsvis blir det träning med Liva.  Om inte annat så blir det skogen med vovvarna. Det är ju så fina dagar nu..om nu någon har missat ...så älskar jag hösten :)

Ser så fram emot veckan som kommer , på måndag så åker jag ,mamma , äldsta brorsan och brorsdottern upp till Årrenjarka. Vi ska bo i stuga där och gå dagsturer i dagarna tre. Så underbart härligt det ska bli! Liva ska följa med och det ska bli så mysigt att bara få rå om och få vara med min älskade pärla på tu man hand några dagar :)

Veckan som varit har jag inte jobbat så mycket. jag har umgåtts med vänner , varit på stan två dagar på rad ! Varit ute med hundarna. I måndags var jag upp till Backträsk , jag och Liva hade där  en trevlig och givande träning med Monica , Lage och deras labrador Sweetie. Kul !

Ikväll har jag faktiskt tänkt se tv, det är lite tv tittande för mig just nu. 

Önskar er en trevlig helg.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar