söndag 1 september 2013

Träningsdag



Idag åkte jag och Liva till Finnliden för träna med två springervalpar och dess mattar.
Liva var idag tant och väldigt erfaren :).  Valparna var jätteduktiga, ivriga, härliga och arbetsvilliga sex månaders individer.  Så härliga att se!
Och "tanten" då...? Ja, hon var jätte duktig. Ett fält fick hon göra ooch två dubbelmarkeringar. Klockrent! Och hon var härligt pigg och alert, stundvis kunde man undra vem som var sex månader och vem som var sex år :).  

Imorgon bitti så åker då jag och Liva upp till fjällvärlden, Årrenjarka. Så härligt det ska bli.  Jag har packat allt och burit ut det i min nystädade bil :), allt under kontroll. 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och förhoppningsvis oxå somna ganska fort..
Ha det så bra.
Det kommer jag ha.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar