fredag 6 september 2013

Årrenjarka, Årrevare

 Första dagens tur , 2.5 kilometer enkel väg. Men det var inte så enkelt att gå. 
Ganska mycket uppför :) Vi gick upp till berget Årrevare
 Här beundras utsikten, både av de fyrbenta och tvåbenta.
 Anna var bara tvungen att "bestiga " den här stenen :)
 Framme vid den otroligt vackra grillplatsen. Det var riktigt stupt här så vi tordes inte ha 
hundarna lösa.
 Jag och mitt hjärta.
Och finaste mamma,storebror och brorsdotter med deras hjärtan, Ixie och Birk
 Här vilar vi lite.
När vi kom tillbaka på kvällen blev det tacos till middag och sedan spelade
vi plump tills det blev dags att sova. oj , vilken trevlig dag som avslutades
på bästa sätt. Sen att jag blev tvåa första spelet och vann det andra gjorde ju inte det hela sämre :):

Vilka underbara tre dagar vi har haft tillsammans, det skulle bara varit några dagar till. Men vi får vara nöjd att vi fick ihop det så vi alls kunde fara.  Vi blev erbjuden en storstuga till halva priset så vi har bott riktigt riktigt fint! Vädret har varit bra , ja allt har varit bra. Förutom då för få dagar, men nästa höst då blir det en veckas fjällsemester! 
Kommer inte ihåg nu vad det hette där vi gick den här första dagen, men jag återkommer med det.
Och det kommer mer sen om de andra två dagarna. Bilder och text.

Jobbar inatt ,andra av tre. Och nu ska jag ta med mig hundarna ut en stund så vi får röra på oss. 
Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar