söndag 29 september 2013

Så var helgen.

Så var helgen över och jag har en natt kvar så har jag jobbat klart. Men är bara ledig en natt sen så jobbar jag tre till. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag lade schema , inte alls :)
Hunnit med lite annat än bara jobba och sova i helgen..Igår var jag och såg byns herrlag spela första kvalmatchen. En spännande och dramatisk match som slutade 1-1.  Ser bra ut inför fortsättningen.:)

Nu i eftermiddag har jag varit en lång promenad i skogen med tre glada hundar. Oj vad dom mår gott nu då sommarvärmen är borta och härliga hösten är här.
Det blev pizza från kiosken till middag och efter det har jag mått väl på soffan en stund med en varm go Liva bredvid mig. Åh, vad jag älskar denna hund!! Och hon mig :).

Nu är det snart dags att gå på jobbet. 
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar