måndag 30 september 2013

Mer bilder från Laxholmen

Och jag och lill ängeln :). Speciella bilder.. Jag fick lägga mig på mage på gruset bredvid henne för att kunna få några bilder på oss tillsammans. Men det blev ju bra med himmeln som vacker bakgrund..Bilden ovan: Ser ut som om vi är mitt i en mycket djup konversation :).Bilden nedan: Den tycker jag bara så mycket om! 

 Jag och finaste pärlan! Bilden nedan  är en av mina favorit bilder på oss tillsammans . Den säger så mycket ..


En anledning oxå till min frånvaro på bloggen är att jag hållit på att sortera alla mina bilder, få över dom på usb och skivor. Och det har tagit tid ! men nu är jag i stort sett färdig :).Det är inte bara några hundra bilder utan ett par tusen. Helt sjukt !
Jag fick så många fina bilder från sommarens helg på Laxholmen. Måste bara lägga ut ett par till här på bloggen.
Ikväll var det kyligt  skogen. Fick gå fort för att hålla värmen, men det är ju bra på sitt sätt. Mer motion :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar