tisdag 1 oktober 2013

Inte alltid så perfekta..

 Många gånger blir det så här..halva huvuden.
 Fått frågan hur jag kan kan ta så fina bilder på mig och hundarna själv..men tar man massor med bilder så skulle det vara konstigt om inte åtminstone ett eller två blev bra :). Och det är ju dom jag visar :). 
Eller så här :). Men jag kan inte radera bort de här bilderna heller, de har sin charm oxå. Och minnen!  Därför det finns ett antal !!

Idag har jag och mamma varit till stan. Vi har köpt present till storebror som fyller år idag. Och så köpte vi jättefin ljung ,så nu ska det bli höstfint på pappas och farfars grav. Köpte även så jag kan göra lite höstfint på bron.
Vi gick och fikade på Ekbergs konditori innan vi åkte hem. Mysig stund har vi haft, jag och mamma.

Nu ska jag åka till Sjulsmark ,gratta storebror och ta mig en promenad med hundarna uppför jaktberget. 
Sen är det jobb som väntar inatt.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar