söndag 27 oktober 2013

Fina söndag



Idag gick jag ,mamma och vovvarna en tur upp mot Jaktberget. Lite grått och kallt ute men det var ändå fantastiskt vackert i skogen.
Och som synes följde kameran med. Mest nöjd är jag över de fina bilderna jag lyckades få på vår fina Ixie. Hon är om möjligt snäppet svårare än Liva att få nån bra bild på :)-
Jag kallar hon vår Ixie, för hon det känns som hon är min med, åtminstone en liten del :). Goaste Ixie <3 .="" nbsp="" p="">
Och efter promenaden bjöd mamma mig på surströmming. Första gången i år jag äter det , och gott var det.!
En mysig och fin dag har det varit..

Igår var det en mycket trevlig, om än lång, dag i Boden. Mer om utställningen sen.

Nu ska jag stänga datorn och göra nåt annat. 
Kram på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar