söndag 6 oktober 2013

Billiga hundar!

 Kanaya går alltid in under den här rotvältan  som finns efter Sandla berg.
 Vaktar den gör hon oxå. Morrar som bara den då de andra två kommer i närheten.
 Kanaya är ganska knäpp just nu.. men onekligen bedårande söt.
Och det är tur det!

Upptäckte idag när jag skulle ta rätt på min nya fleecetröja att någon har bitit hål i den och tuggat på den. Denna någon är Kanaya. hon är allmänt knäpp nu. En dag när jag kom hem hade hon varit upp i sängen ,vilket hon aldrig brukar, och bäddat upp hela sängen! Hon är mer vaktig , vaktar det mesta.  
Och idag slogs systrarna !! Tur grannfrun kom över och hjälpte mig . Och i samma veva kom Johan ut, han hade hört hur livat det blev. Vi fick isär dom , konstigt nog så blev ingen av dom skadad. För dom  var galen!!  Kanaya blödde på ett ben men hon haltade inte. 
Jag vet inte vad det är med Kanaya, hon beter sig som hon är skendräktig men tidsmässigt så stämmer det inte.  Det blir nog bättre. Mer motion och framförallt lite mer hjärngympa behöver nog den lilla damen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar