måndag 21 oktober 2013

Utställnings snygg

Jobbarhelgen är avklarad och den har bara varit bra.  Mycket att göra men det går ändå så bra och funkar så bra tack vare att man har de allra finaste jobbarkompisarna!:)

Sov inte så länge idag då jag hade en del saker jag skulle göra och vilket jag oxå gjort. Dammsugit upp en hel del sand, jag har varit och tränat på vårdcentralen . Det går så lätt att träna nu och det är bara så kul ! Hoppas det håller i sig :). Och så har jag och Liva varit till vår uppfödare, så nu är ful Liva klippt :). Och såklart så blev hon ju bara så jäkla snygg!!
Nu har jag nyss sett romantisk film som jag spelat in för ett bra tag sedan. Den var så fin..men slutet var inte det jag önskat ,stor romantiker som jag är innerst inne.. Jag har då mått gott på soffan med en varm go Liva bredvid mig :). Hon är nu så go! Och så matte kär, helt otroligt! .

Nu är det godnatt, och jag ser fram emot morgondagen.
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar