måndag 7 oktober 2013

Varm fin höstdag.

Maya
Idag har jag och vovvarna varit och gått Sandla berg igen. Och vilken höstdag det varit! Solen har värmt massor! Det var så jag skulle behövt ha vatten med mig till de fyrbenta. Men så springer dom ju en hel del :)

Kanaya. Kolla in tungan!!
 Kanaya i lingonriset.
 Nästa som mår gott :)

 I eftermiddag åkte jag och mamma in till Backcity. Hundarna behövde hundmat ,och på öb
så hittade jag dessa ben ! Så det blev kalas när matte kom hem :)
 Maya
Kanaya

Imorgon har vi kurs med jobbet, lyftteknik. Då jag ska köra så var jag ju bara tvungen att städa bilen :) Så det har jag pysslat med efter middagen. Nu är den så ren och fin, som ny !. Inte det minsta spår av tre hundar.:) Så nu kan jag låta folk åka fastän dom är lite omklädd:). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar