söndag 18 maj 2014

Allting lägger sig...



Husse har tagit dessa fina foton på oss.  Han kan han med :)

Klockan nio imorse var jag på plats i Sjulnäs , idag utan hund.  Har haft en mycket trevlig dag , sett många fina hundar och surrat med trevligt folk. Extra mycket njuter jag ju när jag får stå bredvid flat ringen och se denna underbart vackra ras springa och visa upp sig.  Och som alltid i flatringen så haglar det bara med excellent, vilken kvalité!. Ja , en stolt ägare är jag av denna fina ras ! Önskar bara jag kunde ha en till, minst en till ! :).
Besvikelsen / bestörtningen över gårdagen har lagt sig  eller rättare sagt den är helt borta nu. Igår kväll tog jag med mig Liva på en över timmes promenad i skogen och det gjorde mig, som alltid, gott. Sen har jag pratat mycket med både kennelägare och "privatpersoner", som gett mig mycket tänkvärt att tänka på :) och vilket nu gjort att jag släppt gårdagen . Skönt det!  :)

Och nu är det dags för jobb. Två jobbarnätter framför mig och så på onsdag ..ja då åker jag och kanaya på ett litet äventyr :) Vi ska nämligen bila ner till Uppsala , hälsa på Ulli och besöka två utställningar. Oj vad det  ska bli kul , och lite spännande känns det ju såklart att bila så långt alldeles ensam. Men det kommer jag fixa ! :).
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar