måndag 5 maj 2014

Tår av lättnad.

För drygt en vecka sedan(förra fredagen) så kände jag en knöl på Livas ryggrad, jag blev så klart jätterädd ! Som tur var har jag en uppfödare som jag alltid kan skriva till när det har varit något som bekymrat mig.. Får alltid klara besked vad jag ska göra , vad som är bäst för Liva. Så även den här gången , så idag har jag jag varit med henne på djurkliniken. Vi fick inte träffa Fredrik den här gången, men det gick bra ändå :). Vi fick göra bekantskap med en annan veterinär, mycket gullig och trevlig tjej.Fin med Liva var hon.
Hon klämde ut en brunaktig vätska ur knölen vilket det togs en odling på. Visade sig vara helt ofarligt, . Ett sår , fått in nåt skit , som blev en liten var samling. Knölen hade blivit mindre tyckte jag , . Veterinären sa att immunförsvaret tagit hand om det själv, bra immunförsvar :)
I vilket fall..så otroligt lättad jag blev! Min älskade Liva, hon får ju inte bara bli sjuk! Hon ska leva länge ,,måste leva länge länge än.. ..

Idag har jag varit ledig och jag har inget speciellt gjort, bara tagit det lugnt. Umgåtts lite med min karl, hunnit träffa en go vän. Ingen skogspromenad med vovvarna ,men en cykeltur med Kanaya har det blivit.

Och nu är det snart natti.
 Mitt hjärta ! Full fart :)
 Snyggingen min!
 Livsnjutaren!


1 kommentar: