torsdag 12 juni 2014

Examen och valpbus

Häromdagen så fick Liva träffa brorsans lilla valp Ösa. Oj, vad de lekte! Tills valpen blev nog så trött. Liva är sju år nu,men fortfarande lika glad och lekfull med dessa valpar! Hon är fantastisk , roligare "tant" är nog svårt att finna :). 

Och så..Så igår var det då examen, min lilla! grabb har nu gått ut nian! Så nu har han sommarlov , vilket han starkt förtjänat. Vilken fin vårtermin han gjort, höjts sig i flera ämnen! :). Han har gjort det så bra, speciellt med tanke på det fruktansvärda han gick igenom..och det i början av sjuan. Han fick en start som ingen annan...

Nu väntar tre jobbar nätter, men det känns som vanligt bara fint att gå på jobbet. Och den här årstiden är det ju verkligen suveränt med nattjobb. Pigg känner jag mig , både när jag är ledig och när jag jobbar. Ljuset gör nu verkligen sitt! 
Ha det gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar