onsdag 25 juni 2014

Ny fotoapp



Jag fick tips av min arbetskamrat Lena om denna roliga fina foto app. Så när jag hade en lugn stund i natt så började jag lära mig den och "lekte" mig fram till dessa bilder. Ja, det är ju en blogg om mig och mina hundar  :)).
I eftermiddag så har jag och Liva varit hos uppfödaren . Liva har blivit frissad :).. Den här gången så hade jag med stor hjälp av mamma grovklippt Liva före, och vi hade visst lyckats riktigt bra :) Det var bara lite finslipning som behövde göras. Roligt att ha börjat lära sig klippa Liva själv, och bra att kunna underlätta lite för Gunilla, det är ganska att göra med ( märkte jag nu :)) och då har jag bara en vovve att ombesörja!
Fick bra med tips , så nu vet jag ännu bättre hur jag ska klippa min Liva. För klippa henne kommer jag alltid att göra, oavsett utställning eller inte. En flat ska vara frisserad :) Då är dom bara ännu elegantare!

Nu ska jag strax börja bege mig mot jobbet, natt fyra av fyra. Men det känns helt okej även nu innan den här fjärde natten. Känns bara bra :)
Ha det gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar