måndag 11 augusti 2014

Sista dagarna

Förutom att jobba fyra nätter så har det blivit en hel del träna Liva. Det är jag,Peter och Teresa som varit iväg. Två kvällar var vi vid Björntjärn och en kväll vid Kyrktjärn. Och hur har det gått då..Ja om jag säger som så , upp och ner!  Det är dessa dirigeringar som är svåra. Men vi nöter på och kul har vi tillsammans allihopa!
I morse åkte jag till Lillpite . Idag tränade vi inget vatten utan vi var bara i skogen.  Två duktiga vovvar, en nöjd matte och husse  :). Det som verkligen är glädjande att se det är hur taggad Liva är nu och hur bra hennes fotgåeende blivit! Överhuvudtaget känns det som hon har blivit mer lyhörd och fokuserad. I alla fall idag var hon det :) men i morgon är det en ny dag , nytt ställe och nya träningskompisar :) .
Det är Teresa som tagit dessa fina bilder på oss när vi tränar vid Kyrktjärn. Tack för härliga bilder!
 
Ikväll gick jag en promenad med Maya och Kanaya runt elljus spåret. Jag gick bara 1.5 km då det känns som lämpligt för Maya att börja med. Hon har ju varit i vila länge nu och hältan på höger ben är borta :) men nu gäller det att ta det lugnt med henne.
Med Liva blev det en lättare cykeltur.
Och nu har det blivit svalare ute, äntligen! Hösten är på intågande och då jag även tycker om hösten så mår jag ganska så väl just nu :)
Men nu är det dags att krypa ner i sängen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar