fredag 1 augusti 2014

Laxholmen

Varit här sedan i måndags, och vi bara myser. Jag är så otroligt nöjd med mitt husvagn och trivs så bra att vara i det.Det är så mysigt och gulligt!.
Vi har fiskat en dag och ska säga att det sen blev en god frunch.!Kokt bäcköring och abborre,mandel potatis och tunnnbröd till det.Supergott. Bäcköring..fantastiskt god fisk. Erling och Monica har oxå kommit hit och igår morse fiskade han upp ett par harrar som vi åt till middag..Tillagad över kolgrillen den här gången. Mycket gott!
Vi har oxå bsökt Jokkmokks Jockes hemtrakter. Jocke blev ordentlifgt utskälld av Liva först:)), men snart insåg hon vad det var:).
Tidiga morgnar blir det, även fast det blir väldigt sent då jag lägger mig. Bara konstatera..jag är både nattmänniska och morgonmänniska och precis som mamma behöver jag inte så mycket sömn. Egentligen himla bra!:).
Jo, igår kväll så fick jag äntligen tvn att hitta kanalerna! Efter drygt tre dygn, och mycket funderande , ja
det har varit många turer:))). Men till slut fixade jag det! :). Skam den som ger sig!
Godmorgon förresten och ha en bra dag.      Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar