torsdag 11 december 2014

Adventsbak

Igår efter mitt tandläkarbesök så gick jag en timmes promenad i skogen med mina finaste. Inte fick jag då mer julstämning under den promenaden! Lite snö kan vi väl få!
Jag tog mig i kragen och bakade lite när jag kom hem. Det tar egentligen inte så lång tid att få till ett par sorter och ganska kul är det ju oxå, så varför bakar jag inte oftare då??:). Kanske för att jag vill lägga min tid på det jag tycker är ännu roligare:)
Sen blev det då jobb..en hel vanlig natt med finaste arbetskamraterna. Och fikat jag stoppade i mig ja det sprang jag då bort , med råge!
Vaknade idag redan halv ett, inte mycket sömn då jag inte heller somnade förrän efter halv nio. Men har då hunnit med en promenad med hundarna, och jag blev borta länge..ofrivilligt! Ja dessa hundar kommer ge mig nervproblem, eller åtminstone gråa hårstrån!
Mer om dagens äventyr sen. Nu måste jag vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar