söndag 28 december 2014

Julen

Så var julen2014 över . Lennarts hastiga  dödsfall ett par veckor före jul och hans begravning dagen före julafton har ju såklart tagit bort mycket av den goa julkänslan. Så är han nu oxå borta..

Jobbat har jag oxå gjort, som vanligt..Hela helgen före julafton, julafton och juldagen . Men när man är inställd på det så går det ju bra och det har faktiskt varit lugna nätter med de bästa arbetskamraterna och våra fina gamla:) .
Jag jobbar även hela nyårshelgen och trettondagshelgen! Tur inte alla är som jag , då skulle våra vikarier ha dåligt med jobb :) och sen då jag dessutom har den förmånen att sällan och aldrig vara sjuk..
Men nu börjar det gå mot vår och då är det dags även för mig att plocka ut lite semesterdagar., jag har ju en hel del sparat plus då årets 30 :) . Skön känsla det!
Idag är det kallt , -23. Så jag har tänt en hel del ljus, myser här i soffan med goaste vovvarna och inväntar herrarnas störtlopp .
Igår var jag ute över två timmar med vovvarna, idag blir det nog inte fullt lika länge men nog ska vi ta oss ut en stund lite senare.
Ha det gott. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar