onsdag 10 december 2014

Stan igen.

Igår så blev det stan igen, med mamma den här gången. Hon köpte sig nya fina glasögon så nu kommer hon bli ännu snyggare och fräschare :). Har en förhoppning om att jag en dag blir mer lik min mor när det gäller att vara mer mån om sitt utseende ,att se mer proper och fin ut i hår m.m. Ja få se om den dagen kommer:).
Jag köpte den här fina julgranen..en boende hade den ifjol i stt fönster och vi nattflickor beundrade den så mycket. Så nu när jag såg den så slog jag till..och den blev så fin där den står och lyser på skåpet!
Vi åt lunch på Big Boy. Dom har nu bara stans godaste hamburgare , så är det!:)
Snart dags för tandläkar besök. Sen en promenad med hundarna , trots det ledsamma vädret. Blåsigt , halkigt och eländigt ute. Men det spelar inge roll ..hundarna måste ut och jag med!:).
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar