fredag 5 december 2014

Bra vecka

Det har varit en bra vecka trots att jag, hör och häpna, inte varit pigg. Influensa i kroppen men ingen feber så jag har orkat jobba som vanligt .Men ordentligt sliten har jag varit..
Igår var jag ledig så då blev det stan med mor. Köpte nytt jul pynt till barnens rum, jättefina granar med belysning. Och nu blev riktigt riktigt fint:). Nya vita pappstjärnor blev det till allrumnet. Fint!
Lunch åt vi på max. Och det var gott!
Igår kväll var jag på terminens sista yoga pass. Hoppas jag nu får det till att bli att fortsätta efter jul, yogan gör mig verkligen gott!
Hundpromenader har oxå hunnits med. Jaktbergs turen med mor och idag gick jag efter en skogsväg i Tullnäs. Ny promenad väg för mig men riktigt bra var där att gå.
Och nu väntar jobbar helg för mig, känns helt okej..men skulle faktiskt gärna vara ledig och få se all skidor som visas på tv:). Men lite kanske jag kan se. Beror på hur det går att sova..
Trevlig andra advent till alla . Ha det fint.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar