tisdag 9 december 2014

XXL

Vakade av igår och det blev inte sova länge då jag och Jenny hade en Storheden tripp inplanerad . Målet var att hitta en ny jacka till henne. Vilket vi inte gjorde där men vi besökte nya butiken XXL. Oj oj oj vilken rolig affär! Imponerande!
Vi åt god mat på nya pizza restaurangen och sen bar det av till Piteå-Backcity,  där fann vi en snygg jacka,  på Sportringen:)

Jenny körde och det känns fotfarande lite overkligt att hon nu har körkort! Åren går..
Och fort!
Igår kväll gick jag en promenad över ängarna , då det var fullmåne så var det riktigt ljust och vackert! Men när jag ser bilderna jag tog tycker jag det mest ser kusligt ut och jag undrar hur jag tordes gå där själv :)

En fin dag avslutades med att se Revenge, men sen då blev det sängen och jag somnade rekordfort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar