fredag 16 januari 2015

Kanaýa löper.

Så var det då dags att invänta detta eländiga löpandet. Och först ut är då Kanaya. Såg i förrgår att hon börjat blöda. Det är så bra att skriva här på bloggen när dom börjar löpa, annars har jag ingen koll :)

Nu har vi riktig vinter här , helt underbart fint ute är det. Nu är det bara hoppas att det är några minusgrader härframöver så vi får behålla snön och få en underbar vårvinter!
Jag har gått några riktigt snöiga promenader med vovvarna sista dagarna, lite bilder kommer senare. Kan säga att Liva ÄLSKAR snön, ja nästan lika mycket som vatten! Hon är helt underbar att se när hon är ute nu när det är mycket snö , lyckan riktigt lyser om henne! :) Och då blir jag med så glad!

Sådär..så har jag skrivit mitt första blogg inlägg på min nya dator :) Ja , jag har äntligen fått det till att bli att köpa mig en ny ! :) Och det var på tiden om jag säger så..
 
 
Ha det gott och trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar