torsdag 22 januari 2015

Maya löper

Ja så igår såg vi att Maya var igång med sin löp. Nu är det bara tantens tur :)
Vi har lite kallare nu igen, -15-20 . Men vi är ut på våra promenader ändå. Igår var vi ute nästan två timmar och gick! Höll nästan på att inte komma i tid till medarbetar samtalet med chefen :) ,

Medarbetarsamtal..ja vad ska jag säga.. jo jag gick ändå glädjande från det . Någonstans så märker dom ändå vad man "går för" . Och så är det skönt att få "ventilera" lite mellan fyra ögon..:)

Idag så blev det ingen lång skoterledspromenad, jag tog mig an köks gardinerna istället. Jag har gruvat mig då det inte är det roligaste tyget att jobba med, och sen om  jag ska vara ärlig så tycker jag det är skittrist att pyssla med sådant :) Men nu är det gjort, och perfekt blev det . Men ärlig som jag är så måste jag ju säga att jag hade god hjälp av Lars , så inte konstigt att det blev bra...han är ju, som bekant för många, ganska duktig och noggrann när det gäller mätning och dylikt :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar