lördag 31 januari 2015

Riktig vinter

 
 Tog lite bilder ute i snö ovädret häromdagen. De blev inte de bästa, men vad gör det då motiven är de bästa tänkbara :). Och jag fick ju några bilder att göra kollage av :)

 
Och finaste Felix...Vacker , tov fri är pälsen  och go och sällskaps sjuk är han som aldrig förr. Men han tycker nog att det räcker med snö nu :)
 
Ja oj vad vi har fått snö denna vinter! Men jag är så glad, mest då för Johans skull som har tagit skoter kortet och köpt sig en skoter. Så roligt att se så glad han är och att han tycker det är kul. Klart man är orolig när han drar iväg med kompisarna men mest är jag glad  att han hittat nåt som gör att vintern blir lite lättare för honom.
 
Ikväll ska jag på Ladies night med hockey tokiga kollegor :). Jag ser väl mest fram emot god mat och trevligt sällskap :) men nog blir det trevligt att se Luleå spela också .

                                                          
 
Trevlig helg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar