torsdag 18 augusti 2016

Onsdags träning


Igår var vi iväg och tränade med Peter, Patrik och Teresa .  Vi var vid Älvsby väg tjärnen , mitt eget namn på den tjärnen :) .
Liva fick göra lite vatten jobb , vilket gick helt okej.  Sedan ett par markeringar på land ,vilket gick mycket bra . Bra fart , upp tag och avlämning i hand . 
Men nu blir det ingen mer träning , prov på lördag igen . Har inga stora förhoppningar på pris , känns som jag inte riktigt vet var jag har tanten , känns väldigt upp och ner just nu hur hon är på träning. Kanske beror på att hon snart ska löpa , eller så följer det med åldern . Känns lite mer mer och mer att hon gör lite som hon hon vill , och vad hon känner för . Men det är väl en del av tjusningen med våra hundar när dom dom blir äldre. Mer egna , och otroliga personligheter :).


Igår var jag faktiskt till frissan , var väl bara sådär drygt ett år sedan sist . Jag blev mycket nöjd med håret, kanske det mest för att det knappt syns att jag klippt mig :) . Men så sa jag oxå till Carolin att jag var rädd om håret . ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar