söndag 21 augusti 2016

Nätra Motell

Vaknade redan kvart över fem , och jag som tänkt sova åtminstone till åtta. Försökte somna om men se inte gick det. Alldeles för pigg , men sovit fem timmar så det räckte väl. Steg upp , gick ut med Liva och hämtade mig en kaffe kopp.

Blev en lång jaktprovs dag igår. Halv tio var jag klar , men då jag ville vara med på prisutdelningen så var jag inte på väg från Skellefteå förrän efter fyra. Vi gick inte till pris , men ville ändå stanna . Hör liksom till att man gör det , kan jag tycka.

Igår kväll blev det en lugn mys kväll med min pärla.  Vi var ganska trött både två. En liten promenad blev det och sen  var jag och köpte ett skrovmål som jag tog med mig till rummet.
Rummet ja ..helt okej . Rent och fräscht,  egen toalett och en tv. Och var sin säng har vi ☺. Och Liva har faktiskt sovit i sin hela natten.  ☺.
Ska snart gå i duschen och sen äta frukost,  men först blogga om gårdagens prov.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar