fredag 17 mars 2017

Ännu en fin dag


Denna bild kom upp som minne idag på fb. Tre år sedan ..en underbar dag uppe på Knöppel berget. 
En bild jag tycker mycket om , en av favorit bilderna på mig och Liva tillsammans . Så mycket kärlek , mys och välmående .

Idag har jag inte bara varit ute med hundarna , utan gjort lite annat .På förmiddagen var jag och hälsade på min fina kollega Monika . Hon fyllde 60 år igår och jag kände bara att jag ville uppvakta henne med lite vackra tulpaner . Tycker  mycket om henne , både som kollega och person . Hon har så många fina egenskaper och värderingar som jag uppskattar och värdesätter. 
De var en trevlig stund , och så fick jag ju även träffa hennes dotter Sofia och söta lilla barnbarnet Melker . 
Sen blev det en en promenad bakom Åberget . Solen visade sig idag och oj vad den värmer ! Var även förbi mamma för att se hur hon har det. Ja nog har hon det...Nu önskar jag bara att hon snart får bli frisk och börja må bra igen! 

Jenny jobbar , men jag har fått ha Johan och Emma vid middags bordet . Mina fina ungdomar 💓.
Nu väntar sängen , upp i morgon och ut i det vackra vårvädret . Promenad och korvgrillning väntar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar