lördag 4 mars 2017

SSRK inoffare

Ja idag har jag och Vilda varit på ännu en inofficiell utställning. Denna gång i Bergsviken och det var ssrk piteå som anordnade den , Domare var Lena Sundqvist  Kennel Toffedreams .  Tyvärr inga bilder på Vilda och mig i ringen , ides inte be någon fota idag. Hur gick det då ..?? Ja som jag förstod när jag kom dit så blev det inget HP för oss idag. , och alltså ingen final. Det var tre jättefina valpar framför oss . Men jag är ändå nöjd med dagen. Ändå fin kritik..,Bra träning att gå mot andra flattar  OCH så ville ju min lilla Vilda vara med sin matte idag i ringen , hon sprang bredvid mig så fint . ingen tendens att vilja vägra  som tidigare . Så det var roligt och det tar jag med mig från dagen . :)

Vildas och min kritik idag :
7 mån med bra skuret huvud. trevligt uttryck. 
Lång ädel hals ,stark rygg, aningen fallande kors
Bra kropp för åldern,ngt rak överarm,bra vinklad bak,passande benstomme,rör sig bra fr, sidan 
ngt trång bak ,utm. pälskvalite,glad o trevlig . Visas trevligt .


Det blir selfies på mig och pärlan istället .
Min finaste underbaraste Liva 💓.
Så starka känslor för denna hund att jag undrar hur det ska gå att leva utan henne . Som min Johan sa..:Men mamma så hemskt den dag inte Liva finns , och mamma hur ska det gå för dig .Liva är ju din bästa vän . :
Ja min Johan , ett hjärta av guld har den  pojken.



Vi myser ikväll med mitt favorit vin och en skål med chips . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar