torsdag 23 mars 2017

Jaktberget igår

Mulet under promenaden upp , och medan vi var där . 
Men när det var dags att gå neråt så visade sig solen.
Vackert i skogen 
Vacker tjejerna 💓💗


Igår efter middag blev det en tur upp till Jakt berget , så nu kan jag bocka av det  från vårens utflykts lista :). Inget vidare väder igår , men då passar det gå upp dit . För där är själva grill platsen liksom så bakom . I skugg läge , men vilket som , det är fint där ändå. Och nu har Vilda fått uppleva den platsen oxå tillsammans med Liva . 
Idag var planerna Mjöträsk berget , men vädret gör så att jag ändrat mina planer . Det inte bara blåser idag , utan det är mer eller mindre storm vindar ! Mest mulet oxå. 
Så idag på morgon har jag bakat , Johans favoriter . Dumlekakor och choklad muffins med fyllning. 
Fort var det gjort .Så nu funderar jag på vad jag ska hitta på . Kanske lite hemma göra , men sen blir det nog ändå en tur med vovvarna någonstans :). I skogen , där det blåser mindre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar