torsdag 16 mars 2017

Flyggtjärn idag

Har ju min lediga mars vecka nu , tredje året nu jag lagt schema så .Fast inte riktigt ledig en hel vecka i ett denna gång , men nästan .  Älskar ju bara denna vårvinter . Och jag vill passa på att vara ute så mycket så möjligt . Vila upp mig och ladda batterierna , vilket behövs efter denna tunga höst och vinter .. Och detta är väl bara det bästa sättet att göra det på ! 
Idag blev det en tur till Flyggtjärn. Underbar dag fastän solen försvann nog så fort och det blåste kalla vindar på isen. Maya fick tyvärr inte följa med idag , för soligt och för blåsigt för hennes ögon . ;(
Vilda gillar att sno mina handskar :) . En liten eld och en mycket god grillad korv fick jag mig .
Och varm choklad och festis såklart . 
Var sitt ben fick flickorna när det var fika dags . Lite lugnare för matte då att fika :)
Liva 💓
Sötaste linslusen Kanaya😍

Men ikväll gick jag och Maya en fin promenad på tu man hand .Kring byn och på skoter leden efter älven så hon fick springa lös . Finaste Maya . Klok som få . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar