fredag 24 mars 2017

Kalahatten torsdag

 
Ja ibland kunde jag önska att jag inte får en massa ideér... Men tur för mina vovvar så får jag ju det. Och lägg dessutom till rastlösheten jag är född med  och det stora intresset för natur och frilufts liv, ja då  har dom ganska tur egentligen .  Tänkt sista dagarna att jag skulle vilja ta en utflykt upp till Kalahatten  även på vintern . Och just idag kom jag på att det skulle vara en passande tur dit upp. Och när jag kollade vädret såg det ut som om det då skulle vara lite chans till sol däromkring.  Och efter det jag läst på internet så verkade det då vara uppskottad parkering och bra skoter led upp dit.. Så jag trotsade den hårda vinden och tog med mig Liva och Vilda på tur.
Parkeringen var inte uppskottad och inte var det så välkörd skoterled dit upp heller . Så inte var det då bilder från i år jag googlade mig till :).
Men trots den kraftiga blåsten , moddigt att gå och solens absoluta frånvaro så blev det ändå ett par mysiga timmar . Bra motion dessutom!  Och det var fin läa och fin utsikt där jag satt och fikade :).
Nöjda och välmående var vi då alla tre efter dagen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar