lördag 9 september 2017

Denna Vilda ..

 

Lilla Vilda , inte en lugn stund . Hon är nu påhittig och aktiv ! Trillar friskt i den lilla hjärnan ! Så här såg det ut en morgon när jag steg upp.. Hon tyckte det var dags att stiga upp och jag råkade somna till . 
Men samtidigt som hon är otroligt aktiv så är hon bara så otroligt go . Och ska vara nära mig hela tiden . Gillar ligga på på mig , som här . 
Och hennes huvud ..jag bara älskar det . Vet inte alls om det är "utställnings " fint . Men jag tycker hon bara är så vacker . Och gillar ju hennes blick , som mellan varven är ganska  galen :). Något ljusa ögon , det har hon . Men så har jag bara att jämföra med Livas mörka  fina . 


Sover med mig vill hon göra . Hela natten . En härlig hund är hon , jobbig ja , men hon berör, på alla sätt . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar