tisdag 12 september 2017

Blött!

Hade bestämt mig att jag skulle träna Vilda och Liva idag , och naturligtvis just när jag var på väg så började det regna . Men det hindrade mig inte , hoppades att det inte skulle börja regna mer ..Men ..det det gjorde !  Och det var inte bara dåligt väder ute Idag utan  jag hade även dåliga kläder! 😂. Så jag var ordentligt blöt när jag kom och det var väldigt skönt och behövligt med en varm dusch !

Hur gick träningen då ?? Jo Jag jobbar på med denna lilla Vilda . Jobbar med att få bort det hon är nog så bytes medveten och vill behålla apporten själv . Och då jag fått många goda råd som jag jobbar efter så tycker jag det går bättre och bättre . Men hon är busig  och vild men samtidigt så härlig . Härlig fart och glädje . ☺. Och trött och nöjd Vilda var det efteråt. 
Hon fick göra ett fält oxå , idag var det lite svårare för henne . Fick jobba för att hitta sina dummies.  Men även Liva hade det lite jobbigare med  fältet vilket hon aldrig brukar ha ! Så var nog nåt med vädret kanske .
Nöjd med den lilla Vildan idag , det går framåt . Och vi skyndar långsamt framåt , det viktigaste är att det blir bra i slutändan . Sen så får det då ta tid . Hon är ju bara ett år . Och i skallen så är hon fortfarande bara valp . På många sätt . ..
Fick igår köpa ett nytt mobilskal..ännu ett ..Det var det andra hon tuggat sönder .. Förstår inte , men hon är som galen i min mobil och jag hinner inte med då hon tjuvar den 😂. Så då får jag skylla mig själv   😂.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar