fredag 22 september 2017

Bloggar från Åre .

Ikväll bloggar jag från Åre ☺.
Imorse när jag kom hem från jobbet då blev det en snabbdusch och sen bar det iväg mot Åre tillsammans med Jenny och Vilda . Jenny ska på jobb intervju på Skistar . Så spännande ! Inte bara 1000 stycken som söker jobb där så hon blev väldigt förvånad när hon fick besked om att hon var uttagen.  Men det blev inte jag ☺.
Då jag gärna ville följa med som rese sällskap och Jenny gärna ville ha mig med så hamnade jag nu här . Och såklart passar vi på att vara nån extra dag.
Jenny körde i stort sett hela den drygt 60 långa resan hit . Jag lyckades till slut slumra till , i hela 40 minuter . Så kör bil var  inte lämpligt idag.
Vi har hunnit utforska centrum litegrann sen vi kom  .Åt på Max ,handlade mat och så hittade jag ett par nya walkingskor på intersport ☺ Och kollat vart jenny ska i morgon har vi oxå gjort .
Vårt boende är mysigt . Rent och prydligt . Inget att klaga på . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar